Av åldersskäl (jag fyller 70 i höst) söker jag efter någon som vill ta över min välfungerande och omtyckta bokhandel: helst en person som fortsätter i samma anda och även vill behålla den kompetenta personalen. Nyfiken? Intresserad? Hör av dig till mig på info@pocketmedmera.se Bästa hälsningar Inês
Du kanske vill hjälpa oss som sommarpersonal men vi behöver aldrig extra-jobbare under sommaren. Hos oss är det lugnare då och vi klarar oss med en reducerad personalstyrka.
